محل تبلیغات شما

اما در بحث راه کار ها :

زمانی ما می توانیم محصول خوب برداشت کنیم که  محصول را قبلا خوب تربیت کرده باشیم واز نضر روحی اخلاقی ،ادبی اورا اماده کرده باشیم وبعد از برداشت و اتمام  کار در جامعه  بتواند مسولیتی را قبول کرده وعهده دار  ومسولیت پذیر باشد.

قبل از همه اینها ایجاد محیطی شاداب وجذاب در مدرسه مهمترین عامل است که دانش آموز را به مدرسه سوق بدهد.

محیط مدرسه اگر شاداب باشد  دانش آموز نیز انرزی گرفته و باهدف تر وپر انرژی تر کار خواهد کرد.

کارهایی که اولیا می توانند انجام بدهند:

با کم کردن توقعات ودرک علایق ودرک فرزندان آنها را در دستیابی به آینده ای زیباتر سوق بدهند.

کارهایی که دبیران می توانند انجام دهند:

با تشویق دانش آموزان حتی با کلام خود ،

وارائه راهکار هایی جهت روبه روشدن در فرداها با جامعه ای بزرکتر 

پر انرژی بودن سر کلاس ها

تشویق دانش آموزان به شادی

تهایتا  تنها یک لبخند هم گاهی کافی است.

کارهای مدیران و معاونان :

آموزش مرام های علی منشی

اموزش تشویق های مختلف به زبان های مختلف مل تشویق های پیشتازان

 برگزاری برنامه جیغ بنفش سر صف ها جهت تخلیه هیجانات بیش ازحد

 ایجاد برنامه های تفریحی  چند وقت یک بار 

نقاشی ،کاشی کاری ،  محیط مدرسه

برقراری ارتباط بین اولبا ودبیران 

 تشویق دانش آموزان به  درس خوندن با  تشویق افرادممتاز

برگذاری مراسم های عبادی مثل دعای توسل نماز جماعت در مراسم های مذهبی جهت تقویت  روحیه معنوی  دانشآموزان

اما مهمترین مورد وظایف دولت:

دولت می توتند با اجاد پژوهشسرا وازمایشگاه ها  وتامین امکانات  

تربیت دبیران لایق دبیری  وبا حس نشاط

در ایجاد مدرسه بانشاط نقش داشته باشد.

پاسخ پرسش مهر«آخرین نکته»

پاسخ به پرسش مهر«راه کارها»

پاسخ با پرسش مهر «بررسی عوامل»

های ,دانش ,مدرسه ,تشویق ,جهت ,آموزان ,دانش آموزان ,کارهایی که ,مراسم های ,های مختلف ,توانند انجام

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

عروس نو فرش و مبل